L'Agència Local de l'Energia, present al Cicle de seminaris sobre transició energètica al món local
Aquest dijous 7 de maig, l’Agència Local de l’Energia d’Osona (ALEO), serà present al 3r Seminari de transició energética local, organitzat per la Diputació de Barcelona i Ecoserveis, amb la ponencia “Transició energètica i autoconsum compartit. El cas del bloc de pisos de Sant Julià de Vilatorta.
Gil Salvans, de l’ALEO, explicarà el projecte que s’està a punt d’executar amb l’Institut Català del Sòl i la Diputació de Barcelona en un bloc de pisos de protecció oficial de Sant Julià.
A l’edifici s’hi instal·laran 15 kW de plaques fotovoltaiques. La producció d’energia resultant es repartirà entre els veïns de l’edifici.
La sessió d’avui tancarà els seminaris virtuals que van començar dimarts 5 de maig amb la sessió “Tot el que els municipis necessiten saber sobre l’autoconsum”. I dimecres 6 de maig es va centrar en “L’autoconsum fotovoltaic en edificis municipals”.